4.6.17

面膜速遞:BB Laboratories Moist Cream Mask Pro. 專業修復水潤面膜

A post shared by VanC (@ccvanez) on

人大左好似冇以前咁常用paper mask,以前貪paper mask 快又平便,撕開撻上塊面15分鐘拎番落黎。但而家好似覺得paper mask 唔係好夠,有時只有補水但就潤澤感不足。budget 多左dd又想對皮膚好dd,而家會揀D 貴少少都OK 嘅 cream mask or gel mask 嚟敷。厚厚一層潤足30分鐘都咪話唔正。

咁岩見雨僑介紹 BB Laboratories 的mask pack 好似好OK咁就試試啦!其實條video 都好中我pain point,一直我都唔敢用placenta product,有少少過唔到心理關口。但佢講到個mask 其實仲有好多active ingredient like 復活草精華、酵母精華等,成件好似有D說服到自己。實情個mask 又真的只係普普通通白色輕身cream,仲有少少aroma scent (comes from rosemary),唔講都真係唔個裡面有placenta 。成分詳情可以睇Ava 親自介紹,2:57開始。



老實講,我覺得冇咩特別。哈哈哈!沒這麼差喇,就是不特別好也不差,如Ava 所說就是用來簡簡單單的補濕,我會話是nourishment 的。各樣都OK 啦,敷完不會黏膩,這很重要。就是普普通通所以性價比不高。不會大花幾百元買啦,可能搽個靚D 精華打底再on top 加個軟膜都做到嘅效果。

我想應該是expectation management 的問題,可能太信KOL所以expect 有miracle 出現。其實fairly say, 個mask 不差,就是我期望很多。對於BB Lab 還是有信心的,用完這罐會想試massage gel,配合我的24K黃金棒棒用啊!

Product List:
BB Laboratories Moist Cream Mask Pro. 專業修復水潤面膜 $480/175g

              
     
Van's Beauty Garden


沒有留言:

張貼留言