5.6.17

面膜速遞:寶藝保濕冷敷劑 Bonanza Active-Moisture Membraneous

A post shared by VanC (@ccvanez) on

都說最近少用paper mask,而且cream mask gel mask 一大罐,開封了就想盡快用完。最近密密用寶藝保濕冷敷劑。寶藝已經hit 左多年,相信唔少朋友都識得點玩。當初見咁大罐怕唔好用就遲遲冇入手。有次行街見有細size 的就入手了。我手頭嘅係250g,都用到10次上下。

有朋友說一家要冷藏用,我不知道所以一直以來都是直接室溫敷用。奇怪是保濕效果一般,反而鼻頭粉刺易清左好多。以前有用過Annie's Way,大家都說焗黑頭好work,我試了2 款味道都唔work 之後就對凍膜焗黑頭失望了。所以今次好surprise!朋友說寶藝黑凍膜焗黑頭更出名,我用完手頭這罐要試!

夏天敷gel mask 係爽嘅,不過我expect 補水更顯著。繼續尋覓!

Product List:
Bonanza Active-Moisture Membraneous 寶藝保濕冷敷劑 $190/250g

                
     

沒有留言:

張貼留言