5.6.17

SS17 Empties: The Body Shop White Musk Smoky Rose Body Wash


要寫empties 的話大概我只有body wash 可以寫,我嘅consumption speed 太慢了。圖中Body Wash 是一貫The Body Shop 熱賣的White Musk 味道,不覺smoky 到哪去。Gel texture 來說不算乾,但當然不可期望潤。夏天可以用,秋冬就免了。

如果你很愛White Musk 味,這是一款不錯的入手,正又未到好貴好貴。細個家人都冇特別preferrance,所以都是貪平去藥房買澳寶大大樽 (大概會跟媽媽買餸的窮小孩都會知道澳寶是甚麼哈哈)。大個左去行下萬寧會發現好多選擇,貴少少但唔會鞋拾拾。記得有次呀姨發現我地用澳寶,她說我們用澳寶替狗狗沖涼呀! 我笑到傻左哈哈!

呀!突然夜裡跟自己談天的感覺好久未出現過了。工作有點壓力,但這壓力是正面的,因為感覺是有意思的工作,熬過了便會成長。25歲的我要加油!

Product List:
The Body Shop White Musk Smoky Rose Body Wash 白麝香煙燻玫瑰身體沐浴露 $149/250ml

               
     
Van's Beauty Garden


沒有留言:

張貼留言